

Sklep zobowiązuje się dostarczyć towary bez wad. Jeżeli sprzedany towar ma wadę należy niezwłocznie zgłosić reklamację w ramach gwarancji bezpośrednio w serwisie producenta lub niezwłocznie zgłosić wadę w ramach rękojmi u Sprzedawcy. W celu zgłoszenia wadliwego sprzętu/towaru do naprawy serwisowej/gwarancyjnej należy wysłać reklamowany towar na adres:
SERWIS - Ostrowski Sp. z o.o.
ul .Słoneczna 30
Droszków
66-003 Zabór
tel. : +48 68 329 70 45
Uprzejmie prosimy o dołączenie do przesyłki opisu usterki wraz z adresem zwrotnym oraz kserokopii dowodu zakupu.
W przypadku uwzględnienia reklamacji sprzedawca powinien doprowadzić do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę na towar pozbawiony wad. W sytuacji, gdy naprawa albo wymiana jest niemożliwa, wówczas kupujący może żądać odpowiedniego obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji serwisowej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego od kupującego.