1. Firma Ostrowski Sp. z o.o. udziela gwarancji na poprawne działanie sprzętu na okres: 12-60 miesięcy od daty zakupu, dokładny okres gwarancji jest podany w ofercie danego towaru.
2. Produkt może posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Gwarancja producenta znajduje się w środku opakowania wraz z towarem. W przypadku braku takiej gwarancji, wraz z towarem wysyłana jest gwarancja importera lub sprzedawcy. Nadrzędną gwarancją jest zawsze gwarancja producenta, importera.
3. W ramach gwarancji kupujący może żądać naprawy rzeczy bezpłatnie w terminie do 14 dni roboczych. W uzasadnionych przypadkach termin ten może wydłużyć się do 21 dni.
4. Uszkodzony sprzęt należy dostarczyć do siedziby sprzedawcy, koszt wysyłki pokrywa kupujący. W przypadku stwierdzenia uzasadnionej reklamacji, poniesiony koszt odesłania zostanie zwrócony reklamującemu.
5. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji firma nie zwraca kosztów odesłania do serwisu, dodatkowo reklamujący zostanie obciążony kosztami zwrotu oraz kosztami testowania.
6. Adres pod który należy wysyłać reklamacje to:
Magazyn Centralny, Ostrowski Sp. z o.o., ul. Sloneczna 30, Droszkow, 66-003 Zabor
7. Utrata gwarancji następuje w przypadku zerwania plomb gwarancyjnych, uszkodzeń mechanicznych, losowych oraz na skutek używania rzeczy nie zgodnie z ich przeznaczeniem.
8. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
9. Zakres terytorialny gwarancji obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.